• پس از مدت ها انتظار بالاخره گوشی s23 اولترا رونمایی شد.پس از معرفی گوشی S23 اولترا بسیاری از کاربران نه تنها گوشی s23 ultra را بهترین گوشی سامسونگ 2023 بلکه بهترین گوشی اندروید در سال 2023 نیز دانستند. از نظر ظاهری گوشی s23 ultra شباهت بسیاری به نسل قبلی خود( s22 ultra )دارد اما در اکثر زمینه ها پیشرفت چشمگیری نسبت به نسخه قبلی داشته است. در این مطلب از نمایندگی سامسونگ تهران به بررسی مشخصات و قیمت گوشی s23 ultra سامسونگ می پردازیم.

    طراحی گوشی S23 اولترا سامسونگ

    با اینکه طراحی گوشی s23 اولترا بسیار شبیه اس 22 اولترا می باشد اما اگر کمی دقت کنید متوجه تفاوت هایی میان این دو مدل گوشی سامسونگ می شوید. بدنه گوشی s23 اولترا از جنس شیشه مقاوم گوریلا گلس ویکتوس 2 و فریم فلزی ساخته شده است که در مقایسه با سایر گوشی ها بیشترین مقاومت در برابر ضربه را دارد. بدنه این گوشی کاملاً باریک و ظریف بوده و چهارچوبی براق در اطراف گوشی قرار گرفته که تقارنی زیبا را برای آن خلق کرده است. صفحه نمایش 6.8 اینچی گلکسی S23 Ultra حدود 90 درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص داده است که از نظر ابعاد تفاوتی با نسل قبلی خود ندارد و فقط حاشیه های اطراف آن اندکی کمتر شده است . تفاوت دیگر اس 23 با اس 22 اولترا مربوط به حفره های دوربین می باشد. حفره دوربین های اصلی در اس 23 اولترا اندکی بزرگتر شده و فاصله بیشتری از یکدیگر گرفته اند. سامسونگ این گوشی کهکشانی را در چهار رنگ کرم، مشکی، سبز و یاسی تولید کرده است.

    آیا گوشی S23 ultra ضد آب است؟

    گواهینامه ی IP درجه حفاظت دستگاه ها در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را بیان می کند. درجه حفاظت آی پی در گوشی هوشمند، استانداردی است که نشان می دهد یک گوشی می تواند عملکردی عادی در شرایط غیر عادی مثل زیر آب یا در شرایط آب و هوایی غیر عادی مثل رطوبت بالا و باران داشته باشد. گوشی S23 اولترا دارای گواهینامه IP68 می باشد.نخستین عدد بعد از عبارت IP، مقاومت محصول را در برابر نفوذ ذرات جامد مانند گرد و خاک می‌سنجد و عدد دوم مقاومت آن را در برابر نفوذ مایعات نشان می‌دهد. بیشترین عدد برای مقاومت در برابر گرد و خاک، عدد 6 است. عدد 6 به معنای محافظت کامل در برابر نفوذ گرد و غبار است. عموما عدد 8 به معنای مقاومت در برابر غرق شدن کامل در عمق یک و نیم متری آب به مدت سی دقیقه می باشد بنابراین گلکسی S23 Ultra سامسونگ می تواند در عمق 1.5 متری آب شیرین تا 30 دقیقه دوام بیاورد.

    صفحه نمایش گوشی S23 اولترا

    صفحه نمایش 6.8 اینچی گوشی S23 Ultra مجهز به رزولوشن 3088×1440 و رفرش ریت 120هرتز می باشد که می تواند ریزترین جزئیات را برایتان به نمایش بگذارد. از طرفی صفحه نمایش این گوشی، توانایی ارائه ی روشنایی 1750 نیت را دارد و به این معنیست که می توانید عکس، فیلم و محتوای گوشی را در زیر نور خورشید به صورت واضح و دقیق مشاهده کنید.

    آیا گوشی s23 اولترا اثر انگشت دارد؟

    در داخل صفحه نمایش گوشی S23 Ultra شاهد یک حسگر اثرانگشت اولتراسونیک هستیم که امکان ورود به گوشی و دسترسی به اپلیکیشن ها را فراهم می کند. 

    مشخصات دوربین گوشی S23 اولترا سامسونگ

    دوربین گلکسی اس 23 اولترا پیشرفت چشمگیری نسبت به نسل قبلی خود اس 22 اولترا داشته است. دوربین این گوشی از دوربین اصلی 200 مگاپیکسل در کنار سنسور ۱۰ مگاپیکسل از نوع پریسکوپ ، سنسور ۱۰ مگاپیکسل تله‌فوتو و سنسور ۱۲ مگاپیکسل از نوع فوق عریض یا همان اولتراواید و دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی تشکیل شده است. سنسور 200 مگاپیکسلی قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت فوق العاده 8k و ۳۰ فریم بر ثانیه یا 4k و ۶۰ فریم بر ثانیه را در اختیار شما قرار می ‌دهد.یکی دیگر از قابلیت های دوربین اس 23 اولترا ویژگی Nightography است که با ثبت عکس و ضبط ویدیوهای با کیفیت در تاریکی، شب‌های خاطره انگیز و زیبایی را برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین با Galaxy S23 Ultra بدون تجهیزات خاص می‌توانید عکس‌های نجومی خیره‌کننده بگیرید. به ‌سادگی روی نماد صورت فلکی در گوشه بالای Expert RAW ضربه بزنید، دوربین را به سمت آسمان شب بگیرید و با حداکثر 10 دقیقه نوردهی عکس بگیرید. سپس تقسیم‌بندی هوش مصنوعی وضوح را افزایش می‌دهد تا ماه و ستارگان به طور واضح نشان داده شوند.

    باتری گوشی S23 اولترا سامسونگ

    باتری گوشی اس 23 اولترا 5000 میلی آمپر ساعت می باشد که از فست شارژ 45 واتی پشتیبانی می کند؛ همچنین امکان شارژ کردن گوشی اس 23 اولترا با استفاده از شارژر بی سیم وجود دارد. با فست شارژ 45 واتی می توانید گوشی را در مدت 30 دقیقه 65 درصد شارژ کنید. 

    آیا گوشی S23 اولترا سامسونگ شارژر دارد؟

    در جعبه گوشی s23 اولترا شاهد یک کابل USB Type-C 3.2 هستیم اما خبری از آداپتور شارژر نیست و باید آن را به صورت جداگانه خریداری نمایید.

    مشخصات پردازنده گوشی S23 اولترا سامسونگ

    گوشی s23 اولترا سامسونگ مجهز به پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 است که از 1 هسته 3.36 گیگاهرتز Cortex-X3 و 2 هسته 2.80 گیگاهرتز Cortex-A715 و 2 هسته 2.80 گیگاهرتز Cortex-A710 و 3 هسته‌ 2.00 گیگاهرتز Cortex-A510 (8 هسته) تشکیل شده است. سامسونگ بهترین پردازنده اش را در گوشی s23 اولترا به کار برده به همین دلیل این گوشی عملکرد بی نظیری داشته و به هیچ عنوان داغ نمی کند. اگر شما گیمرید و عاشق بازی با گوشی هستید باید بگوییم بدون شک گلکسی اس 23 اولترا بهترین گزینه برای شماست چرا که می توانید تمام بازی های گرافیکی را در s23 ultra اجرا کرده و لذت ببرید.

    حافظه داخلی و رم گوشی S23 اولترا سامسونگ

    رم و حافظه داخلی 2 فاکتور مهم در انتخاب گوشی به حساب می آیند. گوشی s23 اولترا با سه حافظه داخلی 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و 1 ترابایت و دو رم 8 و 12 گیگابایت تولید و عرضه شده است.

    آیا گوشی S23 اولترا سامسونگ برای بازی مناسب است؟

    با توجه به پردازنده قوی به همراه رم و حافظه داخلی بالا، باتری قدرتمند و صفحه نمایش با کیفیت می توان گفت گلکسی S23 اولترا یکی از بهترین گوشی های گیمینگ می باشد و می تواند سنگین ترین بازی ها را بدون هیچگونه لگی اجرا کند.

    آیا گوشی S23 اولترا سامسونگ به تلویزیون وصل می شود؟

    اسمارت ویو یکی از قابلیت های تلویزیون های هوشمند است که به کمک آن می توانیم فایل های صوتی و تصویری گوشی را بر روی تلویزیون پخش کنیم. این قابلیت برای اولین بار توسط شرکت سامسونگ رونمایی شد. پس از آن شرکت‌های دیگر نیز از این قابلیت در تلویزیون‌های خود استفاده کردند.اکثر گوشی های سامسونگ از قابلیت اسمارت ویو پشتیبانی می کنند و گوشی سامسونگ S23 Ultra نیز در این دسته قرار می گیرد.

    گوشی S23 اولترا سامسونگ چند سیم کارت است؟

    بسیاری از کاربران از 2 سیم کارت یا حتی بیشتر به صورت همزمان استفاده می کنند، به همین دلیل در سال های اخیر تقاضا برای خرید گوشی های 2 سیم کارت افزایش یافته است .اکثر گوشی های سامسونگ 2 سیم کارت می باشند و گلکسی S23 Ultra نیز مجهز به دو سیم کارت(Dual SIM) می باشد.

    گوشی S23 Ultra ساخت کدام کشور است؟

    گوشی S23 Ultra ساخت کدام کشور است؟ این سؤال و سؤالات زیر از پرتکرارترین سؤالات کاربران هنگام خرید گوشی S23 می باشند:

    • آیا گوشی سامسونگ S23 ساخت هند اصل است؟
    • آیا گوشی سامسونگ اس 23 اولترا ساخت ویتنام اصل است؟
    • از کجا بفهمیم گوشی S23 سامسونگ اصل ساخت کجاست؟
    • گوشی S23 اولترا ساخت هند و ویتنام چه تفاوتی دارند؟
    • گوشی S23 سامسونگ ساخت هند بهتر است یا ویتنام؟

    در پاسخ به این سؤالات باید بگوییم در حال حاضر گوشی های سامسونگ ساخت چین، هند، ویتنام، اندونزی، برزیل و کره جنوبی هستند. باید به این نکته توجه کنید که سامسونگ کارخانجات مختلفی در کشورهای مختلف دارد که گوشی ها و انواع مختلف محصولات لوازم خانگی و صوتی تصویری را تولید می کنند. از جمله این کارخانجات می توانیم به سامسونگ چین، سامسونگ ویتنام، هند و برزیل اشاره کنیم. توجه داشته باشید که تمامی این کارخانجات از اصول و روند تولیدی مشابهی برخوردارند. بنابراین فرقی نمی کند که گوشی سامسونگ شما در ویتنام تولید شده باشد یا هند زیرا در هر صورت پروسه تولید و قطعات به کار رفته در ساخت گوشی ها در هر کدام از این کارخانجات یکسان هستند درنتیجه تمام گوشی های سامسونگ ساخته شده در کارخانجات سامسونگ در سراسر جهان، اصلی هستند.

    آیا گوشی S23 اولترا NFC دارد؟

    NFC یک قابلیت ارتباطی است که دستگاه های موبایلی را در شرایطی که نزدیک به یکدیگر باشند، قادر به رد و بدل اطلاعات می‌کند.ان اف سی یک فرکانس رادیویی ایجاد می‌کند و از طریق آن، ارتباط بین دو دستگاه را برقرار می‌سازد. هنگامی که قابلیت ارتباط NFC دو دستگاه فعال باشد، آن دو می‌توانند حجم کمی از اطلاعات را بین یکدیگر منتقل کنند. تنها شرط لازم این است که دو دستگاه به یکدیگر نزدیک باشند. در این نوع ارتباط دو طرفه نیازی به وارد کردن کد تایید وجود ندارد همچنین قابلیت اتصال NFC مصرف انرژی بسیار پایینی دارد. گوشی S23 Ultra از قابلیت nfc برخوردار است.

    آیا گوشی S23 اولترا ارزش خرید دارد؟

    گوشی S23 Ultra یک گوشی تمام عیار است. این گوشی با پردازنده قدرتمند، دوربین با کیفیت، باتری قوی و امکانات خاص دیگر به یکی از بهترین گوشی های دنیا تبدیل شده است. مشخصا گوشی با این امکانات و ویژگی ارزش خرید بسیار بالایی دارد.

    مزایا گوشی S23 اولترا

    • قلم S Pen
    • گواهی IP68
    • برخورداری از بهترین پردازنده
    • دوربین فوق العاده
    • مناسب برای بازی
    • زوم فوق العاده
    • طراحی زیبا

    مقایسه دوربین گوشی s23 اولترا با s22 اولترا سامسونگ

    یکی از تفاوت های اصلی میان گوشی s23 و s22 اولترا دوربین می باشد. در واقع دوربین گلکسی اس 23 اولترا پیشرفت چشمگیری نسبت به نسل قبلی خود اس 22 داشته است. سامسونگ در گلکسی s22 ultra دوربین اصلی 108 مگاپیکسل ، سنسور ۱۰ مگاپیکسل پریسکوپ ، سنسور ۱۰ مگاپیکسل تله‌فوتو و سنسور ۱۲ مگاپیکسل اولترا واید را در کنار دوربین سلفی 40 مگاپیکسل قرار دارد. اما در گلکسی S23 اولترا یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی در کنار سنسور ۱۰ مگاپیکسل از نوع پریسکوپ ، سنسور ۱۰ مگاپیکسل تله‌فوتو و سنسور ۱۲ مگاپیکسل اولتراواید در کنار دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی قرار گرفته است. دوربین 200 مگاپیکسلی اس 23 اولترا قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت فوق العاده 8k  و ۳۰ فریم بر ثانیه یا 4k  و ۶۰ فریم بر ثانیه را در اختیار شما قرار می ‌دهد.یکی دیگر از قابلیت های دوربین اس 23 اولترا ویژگی Nightography است که با ثبت عکس و ضبط ویدیوهای با کیفیت در تاریکی، شب‌های خاطره انگیز و زیبایی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

    همانطور که در بالا ذکر شد یکی از تفاوت های اصلی گلکسی s23 با s22 اولترا مربوط به دوربین است و سامسونگ دوربین قوی تری را در گوشی s23 ultra قرار داده است. بنابراین اگر دوربین برای شما حائز اهمیت است قطعا گوشی اس 23 اولترا گزینه بهتری است.

    قیمت روز گوشی S23 اولترا سامسونگ

    بدیهی است که گوشی s23 ultra با آن همه امکانات و ویژگی های خارق العاده اش از قیمت بالایی نیز برخوردار باشد. این گوشی با دوربین 200 مگاپیکسلی و پردازنده اسنپدراگون 8 Gen 2 رقیب سرسختی برای آیفون 14 پرومکس به حساب می آید. در همین صفحه می توانید از قیمت روز گوشی s23 اولترا مطلع شوید.

    خرید اقساطی گوشی S23 اولترا سامسونگ در نمایندگی

    بلافاصله پس از ورود گوشی اس 23 اولترا به بازار ایران می توانید آن را در نمایندگی سامسونگ با اقساط بلند مدت خریداری نمایید. برای خرید اقساطی محصولات سامسونگ کافیست به قسمت خرید اقساطی سایت رفته و فرم درخواست را پر نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند.

    نظرات کاربران درباره گوشی S23 اولترا سامسونگ

    در این مطلب از معرفی گوشی S23 Ultra سامسونگ به نقد و بررسی این گوشی پرداختیم همچنین به پرتکرارترین سؤالات کاربران درباره گوشی سامسونگ S23 اولترا پاسخ دادیم.  نظر شما درباره این گوشی چیست؟ آیا این گوشی ارزش خرید دارد؟ نظر خود را با ما و دوستانتان به اشتراک بگذارید.

    آدرس مرکز فروش نقدی و اقساطی گوشی S23 اولترا سامسونگ

    مگا استور سعادت آباد: تهران – سعادت آباد – بلوار دریا – تقاطع مطهری (سردار دریا شمالی) – جنب بانک ایران زمین- پلاک 165 | تلفن تهران: 88697020

    مگا استور ونک: تهران – ولیعصر – بالاتر از میدان ونک – برج نگار طبقه همکف واحد 6 و 8 | تلفن تهران: 88641707

    مگا استور هروی: تهران – میدان هروی- ابتدای خیابان وفامنش- جنب بانک سرمایه- پلاک 10 | تلفن تهران: 26752500

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۸ رای