• عکس و تصاویر گوشی a12 سامسونگ ، قیمت گوشی a12 سامسونگ

    معرفی گوشی a12 در 24 نوامبر 2020 انجام گرفت، اما در دسامبر به بازار عرضه شد.این گوشی پرطرفدار که از سری a گوشی سامسونگ است ،  سامسونگ a12 با مدل قبلی خود شباهت‌ چندانی ندارد و از نظر حافظه داخلی در دو نسخه 32/64 گیگابایتی عرضه شده است. گلکسی A12 سامسونگ یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های سری A سامسونگ می باشد. در این مطلب از سایت نمایندگی سامسونگ در تهران سوالات و نظرات کاربران در مورد گوشی A12 سامسونگ در سایت های مختلف جمع آوری کردیم تا ارزش خرید گوشیa12 سامسونگ را مورد بررسی قرار دهیم.

    مشخصات کلی گوشی A12 سامسونگ

    اندازه صفحه نمایش گلکسی ای 12: 5/6 اینچ

    باتری گوشی سامسونگ : 5000 میلی آمپر

    دوربین اصلی ای12 : 48 مگاپیکسل

    لنز اولترا واید: 5 مگاپیکسل

    لنز ماکرو:2 مگاپیکسل

    سنسور تشخیص عمق تصویر:2 مگاپیکسل

    دوربین سلفی: 8 مگاپیکسل

    تعداد سیم کارت: 2 سیم کارت

    نوع سیم کارت: نانو سیمکارت

    جنس بدنه: شیشه، پلاستیک

    رنگ بدنه: آبی، سفید، مشکی ، قرمز

    روزولوشن: 720 در 1600 پیکسل، 20:9 (~270 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)

    وزن بدنه: 205  گرم

    ابعاد بدنه: 164×75.8×8.9 میلیمتر

    سیستم عامل در زمان عرضه:  اندروید 10

    حافظه داخلی: 64گیگابایت با 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت با 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایت با 4 گیگابایت رم ، 128 گیگابایت با 6 گیگابایت رم

    باتری:5000 میلی آمپر ساعت

    سرعت شارژ: شارژ سریع 15 وات

    تعداد هسته: 8 هسته

    پردازنده گرافیکی: PowerVR GE8320

    پردازنده: Octa-core /4×2.35 GHz Cortex-A53 & 4×1.8 GHz Cortex-A53

    آیا گوشی سامسونگ A12 اسمارت ویو دارد؟

    اسمارت ویو چیست؟ با قابلیت اسمارت ویو در تلویزیون سامسونگ می توانید گوشی سامسونگ خود را به تلویزیون هوشمند سامسونگ متصل کرده و محتوای گوشی خود را در  تلویزیون به اشتراک بگذارید مانند عکس، فیلم و موزیک.اکثر گوشی های میان رده ی سامسونگ دارای قابلیت اسمارت ویو هستند اما در گوشی ای 12 این قابلیت به کار نرفته است.


    بیشتر بخوانید : مشخصات و قیمت گوشی a14


    آیا گوشی a12 حسگر اثر انگشت دارد؟

    بله.گوشی a12سامسونگ دارای حسگر اثر انگشت روی دکمه ی پاور (خاموش روشن)گوشی سامسونگ می باشد و به صورت خودکار اثر انگشت شما را بررسی و شناسایی می کند تا امکان دسترسی به شما دهد در نتیجه می توانید کاملا اطمینان خاطر داشته باشید که داده هایتان کاملا ایمن هستند.همچنین گلکسی ای 12 دارای سنسور تشخیص چهره نیز می باشد.

    آیا گوشی a12 سامسونگ NFC دارد؟

    NFC چیست؟

    ن اف سی یکی از قابلیت های اتصالی گوشی های هوشمند محسوب می شود اما این قابلیت چیست و چه کاربردی دارد؟

    NFC یک قابلیت ارتباطی است که دستگاه‌های موبایلی را در شرایطی که نزدیک به یکدیگر باشند، قادر به رد و بدل اطلاعات می‌کند.ان اف سی یک فرکانس رادیویی ایجاد می‌کند و از طریق آن، ارتباط بین دو دستگاه را برقرار می‌سازد. هنگامی که قابلیت ارتباط NFC دو دستگاه فعال باشد، آن دو می‌توانند حجم کمی از اطلاعات را بین یکدیگر منتقل کنند. تنها شرط لازم این است که دو دستگاه به یکدیگر نزدیک باشند. در این نوع ارتباط دو طرفه نیازی به وارد کردن کد تایید وجود ندارد همچنین قابلیت اتصال NFC مصرف انرژی بسیار پایینی دارد.گلکسی a12 نیز مانند بسیاری از گوشی های سری a سامسونگ از nfc پشتیبانی می کند.

    گوشی  a12 سامسونگ ساخت کدام کشور است؟

    در حال حاضر حاضر گوشی های سامسونگ ساخت چین، هند، ویتنام، اندونزی، برزیل و کره جنوبی هستند. یکی از سوالاتی که توسط بسیاری از کاربران و مشتریان گوشی های سامسونگ مطرح می‌شود این است که گوشی های سامسونگ اصل ساخت کدام کشور ها هستند؟ در ابتدا باید به این نکته توجه کنید که سامسونگ کارخانجات مختلفی در کشورهای مختلف دارد که گوشی ها و انواع مختلف محصولات لوازم خانگی و صوتی تصویری را تولید می کنند. از جمله این کارخانجات می توانیم به سامسونگ چین، سامسونگ ویتنام، هند و برزیل اشاره کنیم.  توجه داشته باشید که تمامی این کارخانجات از اصول و روند تولیدی مشابهی برخوردارند. بنابراین فرقی نمی کند که گوشی سامسونگ شما در ویتنام تولید شده باشد یا هند زیرا در هر صورت پروسه تولید و قطعات به کار رفته در ساخت گوشی ها در هر کدام از این کارخانجات یکسان هستند درنتیجه تمام گوشی های سامسونگ ساخته شده در کارخانجات سامسونگ در سراسر جهان، اصلی هستند.

    آیا galaxy A12 ضد آب است؟

    گواهینامه IP چیست؟

    گواهینامه ی IP درجه حفاظت دستگاه ها در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را بیان می کند.درجه حفاطت آی پی در گوشی هوشمند، استانداردی است که نشان می دهد یک گوشی می تواند عملکردی عادی در شرایط غیر عادی مثل زیر آب و یا در شرایط آب و هوایی غیر عادی مثل رطوبت بالا و باران داشته باشد.بسیاری از گوشی های میان رده سامسونگ دارای گواهینامه IP و مقاوم در برابر آب هستند اما گلکسی A12 فاقد این گواهینامه می باشد و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم نیست.


    بیشتر بخوانید : مشخصات و قیمت گوشی a04


    ظرفیت باتری گلکسی a12  چقدر است؟

    در صورت استفاده معمولی از گلکسی ای 12، باتری گوشی a12 تا 2 روز نیاز به شارژ ندارد. در یک آزمایش اگر روشنایی صفحه نمایش A12 را روی 200 نیت تنظیم کنیم و اتصالات بی سیم آن را قطع کنیم A12 می تواند تا 16 ساعت و 58 دقیقه به صورت دائم ویدئو پخش کند.

    شارژ اولیه گوشی A12 سامسونگ چند ساعت است؟

    شاید تصور کنید که پس از خرید گوشی a12 باید بلافاصله آن را به مدت 8 ساعت به شارژر متصل کنید اما این کار اشتباه است چرا که این روز ها باتری هایی که برای گوشی ها استفاده می شوند به صورت لیتیوم یونی و پلیمری هستند و هر کدام از آن ها خودشان دارای ظرفیت مشخصی در همان ابتدا هستند و نیاز به شارژ ندارند. معمولا گوشی های جدید و نو برای اولین بار دارای شارژ اولیه ۵۰ درصد هستند. برای اینکه شما بتوانید از عملکرد گوشی خود مطمئن باشید و بدانید که چه میزان می تواند شارژ شود، آن را مجدد به شارژ متصل می کنید. اما این کار تا حدودی اشتباه هست و حتی ممکن است به باطری شما آسیب وارد کند.در نتیجه گوشی خود را فقط به صورت معمولی و عادی شارژ کنید.

    دوربین گوشی a12 چند مگاپیکسل است؟

    دوربین چهارگانه گلکسی A12، تلفیقی از دوربین اصلی 48 مگاپیکسل با لنز f/2.0، دوربین اولترا واید 5 مگاپیکسل با لنز f/2.2 و زاویه دید 123درجه، دوربین ماکروی 2 مگاپیکسل با لنز f/2.4 و دوربین عمق 2 مگاپیکسل با لنز f/2.4 می باشد. با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی گلکسی ای 12 می توانید با کیفیت ترین عکس ها را برای خود به ثبت برسانید. دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی با عملکردی شبیه چشم انسان و زاویه دید 123 درجه، چشم اندازهای شما را بیشتر توسعه می دهد و با دوربین ماکروی 2 مگاپیکسلی می توانید جزئیات بیشتری را ببینید. این دوربین از افکت بوکه در عکس های شما استفاده می کند و حتی این امکان را به سوژه می دهد تا در بیرون از پس زمینه قرار گیرد. با دوربین عمق 2 مگاپیکسلی می توانید میدان دید خود را تنظیم کنید بنابراین با فشار یک دکمه می توانید پس زمینه سوژه را تار کرده و یک عکس پرتره با کیفیت بالا بگیرید.دوربین سلفی گوشی ای 12، 8 مگاپیکسل می باشد.

    چرا گوشی A12 سامسونگ داغ می کند؟

    هنگامی که شما سیستم عامل خود را آپدیت می کنید گوشی داغ شود که طبیعی است و جای نگرانی وجود ندارد. به طور کلی دمای نرمال گوشی سامسونگ بین 35 تا 43 درجه قرار دارد اما گاهی این دما بیشتر از حد معمول شده و موجب نگرانی می شود.اما علت داغ شدن گوشی سامسونگ چیست؟

    چرا گوشی a12 داغ می کند؟

    گوشی سامسونگ شما بنابر دلایل زیر ممکن است داغ شود:

    بالا بودن پیش از حد روشنایی صفحه گوشی سامسونگ و یا سایر گوشی های اندروید

    روشن بودن اینترنت گوشی

    باز بودن بازی های سنگین بر روی صفحه گوشی

    ویروسی بودن گوشی سامسونگ یا گوشی اندرویدی

    آسیب دیدن باتری

    قرار گرفتن گوشی در معرض آفتاب

    استفاده از کاورهای پلاستیکی بی کیفیت

    تماشای ویدیوهای آنلاین و استفاده از حجم زیادی از توان پردازشی CPU

    اتصال مداوم به بلوتوث

    بدافزارها

    استفاده بیش از حد از دوربین

    بی کیفیت بودن شارژر گوشی سامسونگ

    با رفع کردن دلایل بالا می توانید از داغ شدن گوشی سامسونگ خود جلوگیری کنید برای مثال،برخی مواقع استفاده از کاورها یا قاب های پلاستیک بی کیفیت بر روی گوشی می تواند باعث داغ شدن آن شود بنابراین در این گونه مواقع بهتر است قاب گوشی را جدا کنید تا از داغ شدن بیش از اندازه ی گوشی جلوگیری کنید.

    آیا گلکسی a12 برای بازی خوب است؟

    فراموش نکنید گوشی ای 12 سامسونگ، یک گوشی میان رده و مناسب برای فعالیت های روزمره و بازی های معمولی می باشد در واقع شما می توانید با ای 12 بازی های سنگینی چون پابجی و کال آف دیوتی را نیز انجام دهید اما با کیفیتی نه چندان خوب.

    آیا گوشی سامسونگ a12 خوب است؟

    در آخر باید بگوییم دوربین نسبتا خوب a12 به همراه باتری قوی و قیمت مناسب موجب شده تا گلکسی ای 12 در مدت کم به یکی از پرفروش ترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران تبدیل شود. این گوشی برای روزمره و دانش آموزان و حتی بازی بسیار مناسب می باشد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱۸ رای